Tuesday, 31 May 2011

Jom Sarapan Nasi Goreng!

Assalamualaikum,

Selamat pagi, hari ni rajin sikit masak sarapan sebab anak pun cuti sekolahkan. Menu pagi ni senang je masak nasi goreng kesukaan anak iaitu nasi goreng telur kurang pedas. Kalau buat nasi goreng kena ada pedas2 sikit baru sedap kalau pedas sangat cian pulak kat budak2 asyik mintak air jer.



tengok tu telur melambak dalam nasi, ni budak2 suka sangat kalau makan nasi goreng ada banyak telur, kalau beli nasi goreng kat kedai tak de telur banyak cenggini. Sila la makan sarapan masing2 ya.

4 comments:

Zuwairi Aiman said...

Salam kunjungan... sedap nye nasi goreng telur.. keep it up.. sharing more great resepi.. ada masa singgah la ke blog saya ;)

LIPISLADY said...

Sallam GL,

Sedapnya nasik goreng,
Telor banyak, mesti wangi baunya.

Cik Ina Do do Cheng said...

nasi goreng cina atau yang ada telur banyak memang peberet anak cik ina gak. Kalau cik ina buat breakfast nasi goreng meman sampai ke tengahari jawapannya.

gerhana luka said...

Bau nasi goreng je dah membuatkan anak2 berkumpul kat dapur tunggu bila nak siap tak sabo nak makan dan bila dah sarapan nasi goreng, makan tgh hari ditunda kepetang hee...