Saturday, 28 May 2011

Sarapan ape?

Sarapan ape pagi ni? Mai pekena nasi lemak kopi "o"... ceh aku tak minum kopi pun, minum susu jer hee... makan nasi lemak ngan telur puyuh rebus fuhh! bertambah2 kolestrol tak pe lepas ni boleh bakar  balik kalori2 yg ada dengan melakukan kerja2 rumah yang melambak, cuci bilik air, kemas bilik belakang yang dah tak ade orang sbb anak buah aku dah masuk matrik. Apa lagi kerja ya ohhh banyaknya nak kena buat... apa2 hal makan dulu & siapkan my heroin N hero dulu biar dia layan tv tak kaco aku buat keja.


sedap kan sarapan nasi lemak, pastu rasa ngantuk plak lepas makan heee... tak boleh jadi nih kena kuatkan semangat.
okey la selamat bercuti dan mengemas rumah buat org yang tak kerja ari ni... bye!

4 comments:

LIPISLADY said...

Sallamk GL,

Lama tak buat nasik lemak,
best plak nampaknya.
Tadi pegi pekan sari nasik
lemak favourate dah habis,
Nasik lemak orang lain tak
berani cuba.Takut mengecewakan.

ibh said...

Aku kalo buat nasi lemak..tak rasa lemaknya...saja..maklum ler..aiii ni manjang diet..ngeeeee....

gerhana luka said...

suka nasi lemak yg dimasak sendiri sbb kalau beli memanjang tak kena ngan selera, selalu kena sambal yg manis & cair pastu nasinya buh minyak bukan santan. tak pe lemak sesekali kan... nanti diet lagi hee...

Cik Ina Do do Cheng said...

Amboi sedapnya nasi lemak ngan telur puyuh, . Masak sendiri barulah kena ngan tekakkan. Kalau kat luar tu sambal mencair je.