Saturday 14 May 2011

Hati panas

Hari ni hati panas jer, apa taknya penat2 je menggodek laptop ni tak boleh2 jugak. Semalam laptop ni buat hal, tangan gatal menekan tahhapehape tup2 dah kena virus hambek ko. Itu la aku dah kata jangan pandai2 install apekebenda ko gatal sangat nak menginstall nasib la. Bawak kedai  80 hengget nak format balik ciss tak payah... lupakan aje aku tau dah! bukan susah benor nak format tu ko saje nak sembelih aku tak de virus ko kata kena virus. Bior la walau banyak benda aku tak boleh nak bukak kat laptop ni demi kedekutkan 80 hengget aku biorkan aje. Baik aku pegi belajor format computer sendiri akan ku bukak pulak kedai komputer, baru ko tau! kedai ko tak laku. Hangin jer aku. Kalau ko virus jangan la ko serang laptop aku ko pegi la serang benda lain kesian kat aku ni udah le tak beduit, harta jauh sekali ni la satu satunya harta aku.

No comments: