Friday, 5 August 2011

Sirap Bandung Laici

Assalamualaikum,

Hari ni tayang air waktu berbuka yang menggoda


Disebabkan tergoda dengan sirap bandung koktel Che Mat Gebu aku pun membuat sirap bandung yang tak kalah nyamannya diminum waktu berbuka. Apa taknya sirap bandung ni kaya dengan laici dan ais krim soda. Anak2 aku ni tak menyempat nak minum sebelum berbuka dah habis segelas diminum mengalahkan orang puasa hausnya.

Baki sirap bandung yang tak habis aku simpan dalam peti ais buat ais krim kang ada la rakyat yang nak makan ais krim, maklumlah bulan puasa takde motor jual ais krim lalu lalang depan rumah.

2 comments:

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

sy pon minum sirap bandung smalam..tp taruh cincau..nk taruk selasih tp lupa beli hehe

Cik Ina Do do Cheng said...

dik dah terasa dalam tekak ni air sirap bandung laici ko tu. sejuknya.