Tuesday, 16 August 2011

Mee Goreng Basah Jer!

Assalamualaikum,

Dah banyak hari puasa ni rasa dah tak tau nak masak apa untuk berbuka plak, berbuka asyik sendiri je cik abang balik lewat  nak berbuka pun rasa tak syok. Disebabkan berbuka sendiri yang meneman cuma anak2 yang dah kenyang makan disiang hari aku masak je yang mudah2. Semalam masak mee goreng basah guna setengah bungkus mee je, pukul 9 cik abang sampai rumah kata nak makan plak mujur ada lagi baki mee goreng seciput berebut la makan ngan anak2 yang tetiba pulak melapar sama.


Sedap pulak mee goreng basah ni, walau berbuka sorang2 banyak aku makan nasib tak habis semua sbb perut dah full.



Ada pemanis mulut, koktel buah berkastard baki bawak pegi rumah Kak Wanie hari ahad tu... nyum..nyum.. tambah kenyang perut aku.

5 comments:

CT NoArIzAh ArIs said...

Bulan2 pose ni mee simple pun nampak sodapppp!!

Mlm ni igt nk wat koktel ni nk bls bekas org segan lak nk bagi kosong jeee..:)

Rinna said...

Wow tgk mee goreng basah tuh nampak sedapp sgttt.. :)

ibh said...

Aku memang suka benda yg simple2 ni Mully..Ngee (^_^)

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

resipi?

Cik Ina Do do Cheng said...

sedapnya goreng mee basah, kena makan panas-panas baru bestkan. itulah samalah ngan rumah cik ina kalau sikit berebut, kalau masak banyak plak, sampai simpan dalam esbok.