Sunday, 24 June 2012

Sup Tulang Istimewa Hari Ahad

Assalamualaikum,


apa yang istimewanya sup tulang ni? takde istimawa pun cuma biasanya aku masak kari tulang tapi hari ni tukar selera pulak tu yang masak sup tulang. Sesudah siap je masak ramai pulak tetamu yang datang jadinya makan la beramai-ramai sup tulang ni, dah namanya rezeki tetamu yang datang kan. Rezeki yang sedikit dikongsi bersama terasa enak dinikmati sehingga ada yang menghirup kuah sup dalam mangkuk.



tersenyum kekenyangan
bye...

7 comments:

Acik Erna said...

GL..sup tulang memng sedap lagi kalau yang daging nya dah tanggal dari tulang tu..sedap sangat

gerhana luka said...

ya la acik sup tulang yg dagingnya lembut tu terasa je sedapnya. kalau sup ekor pun sedap tapi nak yang serupa kat kedai baru syok layan

ibh_sue said...

Sama kita..Aku semalam pun mkn sup tulang juga..Padankan dgn ikan wadi n sambal kicap. Peh!..sampai lupa daratan aku mkn semalam. Pejam mata ja la..kikikiii

Irfa said...

teringat sup tulang ayah buat
mesti balik bulan posa ni nak rekues ayah buatkan ;)

Rinna said...

Murah rezeki tuh semuanyaa merasa.. Suka gak makan sup tulang.. :)

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

encik hubby awak lebih suka kari tulang kan..lama dah sy x beli tulang..tergiur pulop rsnyaa

Shahriah Abdullah Novelis said...

GL cayanggg sup laa yang akak tak pernah jemu jelak.. dapat sesudu tu bestnya... :)

wahhh telur tu senyum hehehehee :))