Wednesday 20 June 2012

Gulungan Roti Sardin Bersama Seaweed ermmm... Anak2 Suka

Assalamualaikum,

Dah lama tak makan roti sardin gulung asyik2 buat roti telur je untuk sarapan anak2. Nasib baik ada baki sardin malam tadi tak habis cepat2 aku buat roti gulung. Anak2 aku kalau dengan roti telur memang cukup suka. Kalau masak je memang tak sempat situkang masak ni nak merasa. Ada seaweed yang tak habis dok terbiar je sebab seaweed ni takde rasa pedas anak2 aku pandang sepi je, dari terbiar tak habis aku bagaikan buh kat gulungan roti sardin.



lenyek roti bagi nipis pastu susun seaweed atas roti, tengok la seaweed aku sampai koyak aku kerjakan hee...



buh sardin atas seaweed pastu gulung.



gulung sampai habis pastu baru la goreng



angkat roti sardin yang dah siap digoreng letak atas tisu supaya dapat menyerap minyak.



gulungan roti sardin berseaweed siap untuk dimakan, anak2 aku makan sampai licin. bila dah abis suruh plak aku masak lagi esok ha.ha.ha.. layan aje la

1 comment:

Shahriah Abdullah Novelis said...

As'kum wahh best ni.. lain macam.. boleh cuba Insyallah.. tq berkongsi yaa..:))