Monday, 30 April 2012

Poey

Assalamualaikum,

Semenjak teman sepermainannya dah mati ni Poey dah semakin garang. Tiap kali nak bagi buah atau air aku kena berjaga2 dari terkena terkaman si Poey ni. Masa ada Memey dulu Poey garang jugak tapi tak le seteruk sekarang memangjang je garangnya. Biasanya yang betina garang ni jantan plak yang garang. Dah habis usaha nak bagi jinak semula ni. Nak beli sekor lagi yang betina aku risau gak takut bergaduh plak dalam sangkar tu. Dalam garang2 Poey ni sporting gak dia bagi pose yang manje2 ni.

comel kan...

mood tengah baik la ni dapat ambik gambo

masa tido.... gud nite! eh nite ke? tak la poey tido waktu siang maktu malam bz main jer

bye!

6 comments:

Shahriah Abdullah Novelis said...

SAlam... Hi! Poey alolloooo.. ciannya aweks dia dah tak ada ekk?? patutlah garang hehee... sunyi tu.. carikanlah pasangan...

gliders tu kan??? kawan ada bela sekor.. manja naa.... comey!

ibh_sue said...

Mully. . Sian jg aku tgknya hah. Kesunyian la tu kot. . Heeee

gerhana luka said...

ye la kesunyian kot...

Cik Ina Do Do Cheng said...

cik ina dah kata jgn guna nama memey.guna nama cik ina garenti mesti panjang umur .huk huk huk

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

haii poeyy..cian dia..garang sbb nk menggatal takda kawan la tu kot hikhik..cori poeyyy auntie ucik poeyy ajerr (erkkk..adakah boleh membahasakan diri auntie dgn haiwan?)

gerhana luka said...

boleh jer kot rina kengkadang saya bahasakan diri mama jer hee..