Wednesday, 18 April 2012

Bonjour! Bon Appetit

Assalamualaikum,
Tajuk N3 kemain lagi terbelit lidah nak jadi orang perancis.. cis..cis..
Meh kita sarapan roti telur ya. Roti bijan gardenia ni tak berapa sedap kat tekak aku kalau nak dimakan camtu aje. Nak buat benda lain tak cukup bahan plak akhirnya yang paling senang buat roti telur je jawabnya. Anak2 aku memang suka makan roti telur ni nyum..nyum..

Roti hasil lawatan ke gardenia hari senin tu 


Celop dalam telur kemudian goreng dalam kuali tak melekat yang dah tercabut tangkai


MMmmm... just too good! salin balik kat plastik roti tu...
Bon Appetit!!
maksudnya apa ya jemput makan ke selamat menjamu selera, lebih kurang gitu arr

4 comments:

Irfa said...

kat rumah tu pun mmg laku kalau roti celup telur ni.sebungkus boleh abis

Cik Ina Do Do Cheng said...

cik ina pun suka roti gardenia ni .sedap . sedapnya roti telur ko , cik ina suka cicah ngan sos cili sedap
: )

Rinna said...

Sama laa kat umah nie kalau roti tuh dah nak dekat expired..gini ler jadi.. tapi sedap kan..

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

hehe..haritu pon sy ada wat entri roti telur..tp apesal kat tmpt sy x penah jumpa roti bon apetit ni?