Wednesday, 4 April 2012

Si Penjaga Wad

Assalamualaikum,




Disinilah tempat dimana along dimasukkan masa sakit ari tu. 
Cam penjara plak rasanya kena pakai gril bagai.
Yang aku tau tiap kali ada orang nak melawat memang jaga tu tak bagi.
Yang paling bengang bila aku sendiri nak tengok anak aku dia boleh plak nak soal2.
Asben aku memang hangin jer ngan jaga ni sebab poyo sangat.
Rasanya kalau jaga ni lebih bersopan dan bertolak ansur tak mungkin dia dapat maki percuma.
Dah sah2 tertulis kat situ ibubapa sahaja dibenarkan abis aku sapa yang dia nak halang2.
Yang hangin bila dia tak bagi adik aku masuk jaga along, dia suh neneknya jaga...
Abis kalau neneknya dah tua terbongkok2 takkan nak tunggu cucu plak
Itu kalau dah tua kalau dah aruah ape cer...
Suami aku jaga along bergilir2 ngan adik aku ngan kakak dia maklumlah aku ada baby nak disusukan tak dapat nak tunggu along, sampai misi2 kompius mana satu mama along sebenarnya.
Buat si penjaga wad guna la akal bila nak bercakap, jangan suka halang2 ikut suka... 
Tu baru pakai seragam jaga kalau seragam biru harus tak de jenayah kat malaysia ni heee...





Kecewa kerana dihalang masuk...



Lalu membawa diri ke taman permainan... tapi sayang taman permainan tak semenggah
Pihak betanggungjawab tolongla baiki permainan tu kesian untuk pelawat2 yang nak merawat luka dihati cam budak kecik tu...

2 comments:

Cik Ina Do Do Cheng said...

cik ina dah biasa berkelahi ngan penjaga gril ni, sebab tu cik ina ngan anak-anak main tipu. sekarang ketat semacam undang-undang kat GH tu .

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

guard ni mmg kengkadang terlebih poyo