Friday, 13 April 2012

Two month+

Assalamualaikum,

Pejam celik pejam celik dah dua bulan lebih rupanya baby. Masa along masuk wad ari tu sepatutnya bawak baby dapatkan imunisasi tapi dah terlupa sebab bz sangat so minggu ni bawak la ke klinik nak cucuk. Tak boleh cucuk plak sebab baby ada mild fever cuma 37.3 jer tapi tetap tak boleh cucuk walau dah turun 37.0. Minggu depan kena datang klinik lagi untuk imunisasi seterusnya. 

Berat baby masa lahir 4.45kg, bila timbang sebulan hari tu dah 5.4kg dan bila timbang untuk dua bulan dah mencecah 5.95kg fuhh semangatnya.



Dua bulan



Dua bulan+....
pandangan sisi.. 
mak oii pipinya gebuss... 
ada sesapa terasa nak gigit???



Untuk tatapan nenek ngan mak sedara kat kampung tak rindu saya ke?

*bayi saya tak macam dua bulan pun terasa macam dah besar je, dah boleh ketawa ngan nangis macam bayi besar. Tangan saya lengoh bila dokong baby pegi klinik.

5 comments:

Acik Erna said...

comelnya..memang gebu..cantiknya dengan bunga2 atas kepala tu

Acik Erna said...
This comment has been removed by the author.
Cik Ina Do Do Cheng said...

comelnya rasa nak gigit je pipi gebus tu, ko bagi makan apa ni? cik ina suka gomol baby suka bau baby terutama tang rambut baby lepas bangun tidur.

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

mmg gebussss sgt pipinyaaa..amboi awak makan apa smpi leh dpt baby comey gebus camni ehh..kongsi tips sket hehe mcmlah sy nak pregnant lg

gerhana luka said...

pipi baby ni hari2 dikerjakan oleh kakak ngan abangnya.

masa baby camni la yg sedap dicium2 baunya bestkan cik ina masam pun sedap...

rina banyak makan kek kot jadi gebu hee...