Wednesday, 11 April 2012

Jom Lipat-lepat Kain Baju

Assalamualaikum,

Hari ni hari cuti eceh... macam la aku ni bekerja, duk rumah mana ada cuti-cuti ni. Hari cuti ngan tak cuti sama je kekdahnya kerja rumah tetap gak kena buat, cuma ada penambahan kerja belah pagi sebab anak tak sekolah kena la melayan kerenah dorang ni.



Malam tadi keja obertime lipat baju, sebab mama dah penat mama subcon jer kat saya dapat la sikit untung.



PEACE! sapa nak subconkan kerja2 melipat baju boleh bagi saya... satu rumah baju pun saya boleh lipat-lepat



Ishh camane plak nak lipat sarung tangan baby ni ya... pakai best ni



Aduh!!! penat la kerja lipat-lepat kain baju ni patut la mama malas nak lipat, lenguh jari kaki dan tangan.



Layan youtube dulu ahh nanti sambung balik lipat kain baju.

3 comments:

ibh_sue said...

Ececehhh!!! Meh dtg tlg untie lipat kain jg. Untie pun ada sikit maless mau lipat kain jg. Hihiii

Cik Ina Do Do Cheng said...

rajinnya siencem layan ko lipat baju.jangan minta tolong cik ina ye, angkat dua tangan, lipat baju nahi nahi nahi.

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

haha..pandai dia kasik lipat-lepat baju yaa..auntie malasla nk lipat-lepat baju..auntie subcon kat awak leh takkk