Friday, 4 May 2012

Lala Tumis Pedas

Assalamualaikum,

Hari ni takmo cerita banyak2 taip mana sempat aje. Tau sebab apa, anak I yang boboiboy ni dah demam, tambah plak ngan en.suami yang hampir seminggu demam tak baik2 lagi dah 3 hari berturut2 gi klinik cek darah platlet makin turun suspect denggi, waduhh fenin kepala.

sempat masak lala jer ari ni sambil nyanyi la.la.la.la....

plannya nak membaking pasni nak buat bekalan hari sukan along esok.

2 comments:

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

masak lala nyanyik lalala plak ye hehe


eh awak kita ada komen kat entri awak yg seblom-seblom ni takut awak x perasan lak hehe..bnyk entri tau kita ngomenn


nih tgh gila baking la ni ya hehe

Cik Ina Do Do Cheng said...

semoga suami ngan anak ko sembuh seperti sediakala ye.

cik ina dah lama tak masak lala, masak sup ngan goreng cili pun sodapkan.