Monday, 30 July 2012

Berbuka Dengan Pasta Dua Cara

Assalamualaikum,

Berbuka puasa hari ni cuma makan shell pasta dengan sup cendawan, tapi biasa la pasta ni cuma aku je yang layan. Anak-anak aku layan nasi je sebab dorang tak suka makan pasta, cuma boleh hirup sup cendawan tu je. En. suami berbuka kat ofis hari ni ada majlis berbuka kat sana.



layan sorang je



sedap tau aku makan dua mangkuk pasta ni



salad pasta mudah cuma buh tomato ceri ngan keju ceddar pastu tuang sos yang dibuat dengan mencampurkan mayonis, yogurt dan jus lemon.



gaul-gaul rata pastu makan ermmm shedappp

*resepi pasta orang malas heee...

4 comments:

ibh_sue said...

Nih makanan kalo sua kat hb aku kompem dia riject awai2. Kikikiiii. . Aku ja yg suka menda2 mcm ni. :))

gerhana luka said...

sue sama la kita

Rinna said...

Sama laa hubby kalau berbuka nak nasi.. cuma bila sahur je dia makan roti ngan air.. :)

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

pasta gaya gini x penah buat..sy besa masak spageti bolognese ke tah ape namenya tu hehe..zikry suka risya kurang sikit..risya lebih suka carbonara tp sy x penah try buat sendiri lagi