Sunday, 18 March 2012

Salam Hari Minggu

Assalamualaikum,


Hari ni mood saya baik jadi saya senyum manis atas riba abah saya, saya bagi peluang mama saya nak berblog dan berfacebook sakan.



sambil tu saya sembang2 dengan abah saya sebab hari lain abah saya sibuk dengan kerja, hari minggu je abah saya boleh layan saya puas-puas.


ooppss tapi..



bila saya dah penat sapa2 pun saya tak nak saya nak mama saya jugak



wekk jangan marah ya mama lain kali bila saya tido boleh la mama sambung onnline

2 comments:

Cik Ina Do Do Cheng said...

alo alo comelnya. dah lamanya ko tak update bizi ngan sikecik ye. semakin cerdek sikecik , mata pun dah kenal orang , budak sekarang ye.

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

alahaiiiii comel gilerrrrr..bambambam..montel tul pipinya..


lama awak x update..misti bizi dgn budak tomeyy ni