Friday 9 December 2011

Layan Winter Sonata

Assalamualaikum,





Aku rasa mesti ramai yang sukacerita ni sebab ada feeling2 yang menyuntuh hati sampai ada yang menangis sama atau tak kurang yang sampai berangan terbang ke korea dek kerana pemandangan musim saljinya yang paling indah. Sekarang kalau tak dapat tengok salji kat korea nak tengok salji kat Malaysia pun ada, paling dekat ada kat ICT Shah Alam kik.kik.kik... tiruan punya.

Aku dah lama tengok winter sonata ni masa pertama kali muncul kat TV tapi masa tu versi alih bahasa punya bukan versi bahasa korea. Masa tu masih belum jadi mak budak lagi memang giler la ngan heronya yang hensem tu. Kelakar plak suami aku ni baru je kenal ngan winter sonata ni, tiap2 malam sekarang ni dok melayan winter sonata sampai aku nak tengok TV tak boleh la pulak. Penat la aku nak menunggu abis 20 VCD tu.

2 comments:

Cik Ina Do Do Cheng said...

cik ina ketinggalan zaman tak pernah dapat ikut winter sonata, buat malu je kalau org tanya:(. nak beli cd mesti mahalkan, dulu dengar kawan cite pasal winter sonata,masa tu tak berkesempatan nak nengok.

Rina Rahamat said...

suami sy pon haritu duk layan sy tgk jewel in the palace last-last dia terjebak (kami tgk donload nyer lmbt nk tunggu tv nyer haha)


citer winter sonata nih best..tp sy pon x penah tgk full episodenya