Thursday, 20 December 2012

Durian Crepe Juga Kita...

Assalamualaikum,

Sana sini sibuk ngan DC kan so aku pun tak lepas peluang juga nak buat walaupun dah tau permintaan tak memberangsangkan. Saja buat disebabkan dah ada raja buah yang macam dah dipandang sayu oleh orang2 rumah ni.


bentuk DC aku ni tak sekata hee...  boleh la tu.


amik ko fillingnya mewah dengan doyan..


yang ni simpan dalam bekas boleh bagi kat jiran merasa, budak-budak ni tak layan sangat DC so aku ada cara lain nak bagi layan...


tau apa intinya tu?
aku buh eskrim vanila pastu siram madu...


baru la layan sampai comot molot....

so sapa2 nak cuba tu gi la gugel resepi ya, rasa malas nak menaip resepinya heee... ok tata titu...

5 comments:

ibh_sue said...

Mengcrepe ko ya. Aku mood malas la ni. Lama gantung kuali. kui3

gerhana luka said...

mood tgh rajin ni sue ada je yg aku nak masak hee... geng makan takde aku sorang yg makan last2 berat aku dah naik tak turun2 ;(

Nooriah Abdullah said...

sedap nampak crepe tu GH, suka anak2 makan kan sampai comot2 tkpe janji sedap mummy buat kan hee

zila norazila said...

rajinn..dh lama x buat yg versi durian nie..:)

MaMa Rey said...

sedapnya anak-anak makan DC tu..:)
sampai sekarang pun sy tak pernah merasa huhu