Thursday 2 February 2012

Menghitung Hari Lagi...

Assalamualaikum,

Adui terasa lambat plak nak bersalin kali ni, ikut tarikh lagi dua tiga hari je lagi tapi terasa cam dah lama je mengusung perut yang memboyot ni. Bila keluar ke kedai ada je yang tegur eh belum bersalin lagi ke? itu orang yang menengok, aku yang mengandung ni lagi la berdebar2 menunggu hari.

Minggu ni minggu ulang alik ke hospital ngan klinik, dah naik semput aku rasa apa taknya selang sehari kena check up aku rasa orang lain takde cam aku pun. Masa jumpa pakar hari isnin lepas dia suruh aku pilih nak bersalin normal atau bedah, dah tentu la aku nak normal. Sebenarya aku serik bedah2 ni sebab masa anak sulung dulu bersalin bedah aku rasa cam seksa je. Biar aku cuba bersalin biasa dulu, semoga selamat hendaknya.

Sebenarnya aku rasa takut gak nak bersalin kali ni, masa scan berat baby ni je dah 3.6kg agak2 berapa la bila keluar nanti aku rasa cam berat je ni. Nak bawak pun da semput rasanya ni sampai aku dah kena buasir plak. Masa anak no 2 dulu lahir 4kg ok lagi rasanya tapi kali ni rasa cam tak larat plak. Ya Allah permudahkanlah untuk aku melahirkan anak ini.

2 comments:

Rinna said...

Moga GL selamat melahirkan yer..dan dipermudahkan segalanyaa.

Cik Ina Do Do Cheng said...

menghitung hari detik demi detik, nyanyi lagu kris dayanti. berat cam Firduas 3.6kg, semoga Allah SWT permudahkan segalanya ye.