Saturday, 4 February 2012

Kontraksi Pun Bermula...

Assalamualaikum,

Akhirnya dah pun bermula saat2 yang aku nantikan. Pagi tadi dah pun keluar tanda tanpa ada sakit dan petang ni baru rasa sakit sikit. Sempat lagi aku mencuci lantai kat garaj ngan mengelap habuk2 kat perabot konon2 nak bagi cepat la bersalin. mau lewat malam sikit baru nak gi hospital bukan apa nanti kalau pegi awal2 sangat serabut kepala duk kat hospital.

nantikan my new baby soon, semoga semuanya selamat amin!

2 comments:

Cik Ina Do Do Cheng said...

Semoga Allah SWT permudahkan segalanya.

samalah kita, cik ina pun tak suka pegi awal, pegi dah dekat nak bersalin lagi elok, tak payahlah serabut doktor atau misi nak godek-godek kita: )

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

semoga dipermudahkan bersalinnya nnt..


lama sy x dtg jenguk awak..sori..hny smpt balas jejak yg tinggal komen je..nama nk pegi BW x sempattt huhu



sy pon suka pi last minute..utk dua-dua anak sy smpi spital terus tolak dewan bersalin sbb dh bukak 7 cm hihi