Monday, 6 August 2012

Semperit Bunga Dahlia

Assalamualaikum,


tahun lepas buat biskut ni tak menjadi tapi kali ni aku dah berjaya membuat biskut semperit bunga ni dengan jayanya. dah takde lagi semperit kembang macam tahun lepas.



mula-mula buat guna acuan semperit gini, tapi macam tak berseri je sebab tabur coklat rice kaler tak ceria. sudahnya buat satu tray je yang gini tak syok tengok.


buat semperit guna acuan bunga ni baru semangat dengan kaler merah tu, terasa meriahnya heee...

6 comments:

ibh_sue said...

Aku thn lepas buat sempret bunga dahlia ni jg. Jenuh weh menekan. Dah la acu aku yg tekan pki jari tu. Belemuih peluh nak menyiapkan sebalang. Tp pueh hati bila laki aku puji dan duk ngadap tu ja. Ni pun aku buat sekut lain, dia bunyi np aku x bwt sekut sempret tu. Aduh! Jenuh rasanya. Aku nak bwt version panjang ja kot. Sng skit, . Heeee

Acik Erna said...

assalam GL..cantiknya rupa biskut dahlia tu

Norzie hany said...

Cantiknya kejadian biskut dahlia ni.

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

aummm..sy suka biskut dahlia ni..kenangan sbb nenek sy ms kuat suka buat kuih ni

Rinna said...

Teringat dolu2 wat kuih semperit ngan mak guna acuan bunga dahlia tuh.. jenuh dok nekan2.. :)

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

salam aidilfitri mully :)))